Novinky
Nejprodávanější
Jen se klidně ptejte...
Kontaktujte nás, obratem Vám na Vaše otázky odpovíme. Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:
Ano, je to možné. Pokud potřebujete expresní vyřízení objednávky, napište nám e-mail a dohodněte si s obchodníkem potřebný termín. Nebo zvolte při objednávce EXPRES a o potřebném termínu nás informujte v poznámce objednávky. Budeme se snažit Vám vyjít vstříc. Bude-li to možné, vyexpedujeme skladové zboží v co nejkratším možném čase nebo jej připravíme k odběru na výdejním místě už následující pracovní den. Expresní vyřízení objednávky je zpoplatněno.
Ano, je to možné. Pokud jste si vybrali zboží z našich tištěných či e-katalogů, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@milujemedarky.cz. Zpracujeme Vám kalkulaci s uvedením možného termínu dodání.
Pokud si chcete objednat zboží s potiskem, které je skladem v našem e-shopu, vyberte si z naší nabídky a do poznámky v košíku objednávky připojte text s Vaším požadavkem. Pokud se jedná o zboží z katalogu, které není v nabídce našeho e-shopu, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@milujemedarky.cz.
Po přijetí Vaší objednávky Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dohodne vše potřebné, upřesní Vaše požadavky a přání. Následně Vám zpracujeme a odešleme předtiskovou korekturu, vizualizaci potisku na daný předmět, celkovou kalkulaci s uvedením termínu zhotovení a výzvu k platbě. Po přijetí platby na potvrzenou objednávku, bude zakázka předána do výroby a následně expedována k Vám. Ve většině případů bývá zakázka expedována do 3-30 pracovních dnů od přijetí. Tuto dobu jsme ale schopni zkrátit i na 3 pracovní dny. Termíny zhotovení jsou závislé na přijetí Vaší platby na náš účet a také momentální volné tiskové kapacitě naší výroby.
Ano, je to možné. V tomto případě je nutné si podrobnosti ohledně požadovaného potisku dohodnout přímo s našimi obchodníky.
Chci před objednávkou vidět vzorky zboží. Je to možné ?
Ano, je to možné. Před objednávkou nás kontaktujte na emailu info@milujemedarky.cz. Vzorky Vám připravíme v kanceláři a můžete si je přijít prohlédnout. Pokud máte zájem o jejich zaslání na Vaši adresu a zapůjčení na dobu 7-mi dnů, vezměte prosím na vědomí, že Vám budou účtovány veškeré náklady na jejich zaslání tam i zpět a zápůjčka bude zpoplatněna paušální částkou 400 Kč. Zboží musíte vrátit neopotřebované, nepoškozené v původních obalech.
Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 1-3 pracovní dny. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 14-30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.
Ano, je to možné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím na info@milujemedarky.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.
Někdy se stane, že nám v dodávkách dorazí zboží poškozené. Takové zboží označíme jako „Bazar“ nebo II.jakost a prodáváme jej za nižší cenu. Popis závady nebo důvod slevy je vždy popsán v detailu produktu a nemůže být důvodem k případné reklamaci. "Bazarovým" označujeme také zboží, které bylo vystaveno ve výloze obchodu, bylo použito jako jednorázová dekorace na výstavě a podobně. Je tedy možné nakoupit i takto označené zboží naprosto bez vad a viditelných známek opotřebení nebo poškození.
Zboží zasíláme v takových přepravních obalech, aby nedošlo k jejich poškození při přepravě. Druh přepravního obalu nerozhoduje o ceně přepravy. Protože tento druh přepravy vyžaduje zvláštní podmínky, nelze jej objednat v košíku objednávky.
V bublinkové obálce zasíláme pouze VZORKY drobného zboží, jako jsou žetony, přívěsky, klíčenky, skládací tašky, kuličková pera a jiné ploché zboží. Do obálky se opravdu nevejdou žádné plastické, ani křehké a rozbitné produkty, nelze v ní odeslat ani obal na šaty, ani keramickou konvičku na čaj, ani sadu bloků v PVC obalu, ani termosku, ani dekorační svíčky, ani tubusy s rolničkami, ani kalendáře, ani nástěnné hodiny, ani budíky, ani multifunkční stojánky, ani čokoládové mince, ani pralinky, ani plechovou pokladničku.
Příchozí platby jsou k objednávkám přiřazeny automaticky podle variabilního symbolu, připravidelně je kontrolujeme. Mezibankovní převody a zaúčtování příchozí platby trvá většinou 1-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 2 dny, budeme Vás kontaktovat.
Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.
Na námi nabízené reklamní a dárkové zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.
Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…
Kontaktujte nás prosím na info@milujemedarky.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.
Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky nebo požadovat sepsání protokolu přepravcem o škodě ihned na místě.
DPD - GLS -WEDO
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@milujemedarky.cz Uveďte číslo balíku, číslo dokladu, co konkrétně není v pořádku, a zašlete nám kompletní fotodokumentaci zásilky, fotodokumentaci poškozeného přepravního obalu a poškozeného zboží. Po uplynutí 2 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.
Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@milujemedarky.cz , uveďte číslo balíku, číslo dokladu, co konkrétně není v pořádku, a zašlete nám kompletní fotodokumentaci zásilky, fotodokumentaci poškozeného přepravního obalu a poškozeného zboží a kopii zápisu o škodě. Po uplynutí 2 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se může stát, že zakoupené zboží může mít nějakou skrytou vadu, kterou jsme při výstupní kontrole neodhalii. Abychom mohli takovou reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné ji písemně oznámit na info@milujemedarky.cz, a to tentýž pracovní den. Náš obchodník Vás bude informovat o dalším postupu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Po použití zboží nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta.
U reklamací, kde je to možné, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána.
Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.
Upozornění : Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Obchod Milujemedarky.cz je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
Reklamované zboží odveze od Kupujícího Kurýr pro zpětné svozy zásilek a dopraví k nám. Kurýr vyzvedne řádně zabalené a oznámené zásilky v pracovní den na pevné adrese. Tuto službu je třeba předem objednat společně se zasláním Reklamace e-mailem.
Upozorňujeme, že nepřijímáme neoznačené a neavízované zásilky s neuvedeným odesílatelem, ani zásilky zaslané na dobírku. Zásilka musí být řádně zabalena, aby nedošlo k jejímu dalšímu poškození.
Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím ještě před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@milujemedarky.cz s požadavkem na Odstoupení od kupní smlouvy, číslem objednávky, uvedením adresy, kde zboží vyzvedne náš kurýr a číslem bankovního účtu, na které si přejete vrátit platbu.
Zboží, které hodláte vrátit musí nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste společně se zbožím obdrželi také dárky zdarma, či jiné bonusy, je třeba je vrátit společně s tímto zbožím, je-li to možné.
Zboží pro vrácení k nám řádně zabalte do pevné krabice a utěsněte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě, krabici zalepte a vyčkejte na převzetí kurýrem. Přepravní štítek není třeba, řidič jej bude mít u sebe.
Vrácené a reklamované zboží nám neposílejte na adresu sídla firmy, ani na adresu Distribučního skladu, na těchto místech zásilky nemůžeme přijmout.
Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám odpovídající částku za přijatou platbu vrátíme nejpozději do čtrnácti dnů zpět bankovním převodem na Vámi uvedený bankovní účet. Od vrácené částky Vám budou odečteny náklady spojené s přepravou naším kurýrem a případné náklady na přepravu, pokud jste nevyužili nejlevnější možný způsob dodání v okamžiku objednání zboží. Vrácení platby nemůžeme provézt dříve, než budeme mít k dispozici Vámi vrácené zboží.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky.
Od kupní smlouvy bohužel NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, jmenovky, ražbou, změnou výrobního balení apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru v sídle, v provozovně, kanceláři, prodejně nebo ve výdejním či distribučním skladu Milujemedarky.cz a dále v případě, že vrácené zboží nesplňuje hygienické podmínky. Dále není možné vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, zboží, u kterého byl poškozen hygienický obal, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek. Od kupní smlouvy nelze odstoupit, nakoupil-li spotřebitel zboží v rámci své podnikatelské činnosti (na IČO), tato smlouva se od počátku řídí Obchodním zákoníkem.