Novinky
Nejprodávanější
provádíme na speciální přání Kupujícího / zadavatele, slouží k dodatečným úpravám potisku logem, textem, jmenovkou, ražbou, gravírováním, popisem, označením, výšivkou a je vždy vázáno na uhrazení zálohové platby na Kupní smlouvu / Potvrzení objednávky v minimální výši 80% z celkových nákladů na objednávku. Doplatek do 100% nákladů je požadován dobírkou přepravci nebo v hotovosti při převzetí zboží, případně úhradou bankovním převodem na předpokládaný den dodání 2. zálohovou platbou.
U pravidelných odběrů je možné dohodnout speciální platební podmínky.
Zadání do výroby probíhá na základě odsouhlasení předtiskové korektury.
1. předtisková korektura na vyžádání kupujícího je zdarma, každá další korektura na vyžádání je za poplatek 200 Kč / předmět.
Pokud Kupující předtiskovou korekturu nevyžaduje, uvede tento požadavek již při uzavření Kupní smlouvy a zboží může být zadáno do výroby i bez schválení potisku, nejdříve však po připsání zálohové platby na náš účet.
Vzhledem k tomu, že rozhodující část předloh pro potisk je zasílána e-mailem nebo vkládána před dokončením objednávky,
tedy bez osobního jednání, žádáme klienty o dodržování zásad, garantujících následnou spokojenost s výsledkem tisku a požadovaným termínem dodání. Předem děkujeme za dodržování těchto zásad, které urychlí i zkvalitní naši komunikaci.
Zasílejte nám pouze bezproblémové formáty, nejlépe cdr nebo ai. Oceníme, pokud současně přiložíte i náhled například v jpg či pdf. Pokud zasíláte pro potisk podklady v pdf, nezapomeňte, že pdf soubor musí vždy obsahovat také vektory.
Předlohy zasílejte vždy s textem převedeným do křivek, jinak neručíme za záměnu fontů a následné zbytečné náklady za předtiskové přípravy. Předlohy zpracované ve vektorových programech typu Adobe Illustrator a CorelDraw nesmí obsahovat importované obrazové soubory. Takové předlohy není možné dále zpracovávat v naší předtiskové přípravě.
Používejte jen předlohy zpracované v programech pracujících s vektorovou grafikou, bitmapy či obrázky z Wordu a Excelu vám vrátíme jako nevhodné pro další zpracování.
Předlohy pro ofsetový tisk musí být ve správném rozměru, barevném režimu, rozlišení a se všemi náležitostmi (ořezové značky, spadání...) tiskového pdf. Pokud zákazník trvá na přesné barevnosti (CMYK), je třeba spolu s podklady dodat i kalibrovaný nátisk (nejlépe Cromalin).
Barevnost definujte jednoznačně, nejlépe dle vzorníku Pantone. .
(Například "pěkná červená" nebo „ světle černá“ nebo "taková ta jarní zelená" není zrovna jednoznačné určení.
Nezapomínejte také, že na tmavém podkladu bude výsledná barva vždy vypadat jinak než na bílém. Mnohé podklady vyžadují podtiskovou barvu. Totéž platí pro různé materiály; například logo tištěné sítotiskem na bavlnu nemůže mít shodnou barevnost jako totéž logo v katalogu tištěném ofsetem na křídový papír.)
Výjimku z barevnosti tvoří výšivka, neboť barevnost nití nekopíruje barevnost Pantone vzorníků. Používáme výhradně nitě Marathon a Sulky.
Otevřeme všechny archivy typu zip, rar ap., které oceníme i kvůli zmenšení přenášeného objemu dat.
Posíláte-li objednávku bez předlohy či naopak, nezapomeňte je vzájemně jednoznačně identifikovat, pokud k nám voláte, připravte si konkrétní poptávku.
(Někteří klienti se omezují na velmi stručné informace "posílám předlohu k těm objednaným tužkám", jiní ani to ne - obojí velmi zpomaluje vyhledávání souvisejících zakázek a vynucuje si další nadbytečné telefonování a e-mailování, současně velmi prodlužuje dobu přípravy předtiskové korektury a tím i vyřízení celé objednávky.)
Pokud nám posíláte více předloh, definujte jednoznačně, která má být tištěna na které předměty, aby nedocházelo k záměnám, co kam patří, případně přiložte orientační náhled vašeho požadavku v jpg.
Pokud od nás již máte Potvrzení zakázky / Číslo objednávky, vždy uveďte i její číslo.
Pro co nejrychlejší zpracování doporučujeme zaslat předlohu ihned s objednávkou, dobu zhotovení totiž vždy počítáme až od dodání předlohy a schválení poslední předtiskové korektury.
Pokud požadujete výrobu vzorku k odsouhlasení před zahájením výroby, specifikujte tyto požadavky již při objednávce. Výroba vzorku je zpoplatněna dle druhu použité technologie. Vezměte prosím na vědomí, že některé technologie neumožňují vzorky připravit ve velmi krátkém čase a mohou být technicky, časově a finančně náročné. Doba dodání celé zakázky se prodlužuje o termín výroby vzorku a jeho schválení.
Ke každé zakázce s potiskem vám pošleme korekturu v pdf.
První korektura je zcela zdarma, stejně jako její oprava, pokud nás upozorníte na naši případnou chybu. Každá další korektura dle požadavků, které mohl či měl zákazník uvézt či upřesnit už při úvodním zadání, je již zpoplatněna á 200 Kč / předmět.
Zákazník platí grafické práce vyvolané požadavkem na změny a úpravy proti původnímu zadání, plus korektury s tím spojené.
Zaplatí také úpravy předloh, dodaných v nevyhovujících formátech 700 Kč / logo / druh / předloha.
Podpisem korektury potvrzujete její souhlas a úplnou správnost, čtěte ji tedy velmi pozorně. K následným reklamacím případných chyb potisku nebude možné přihlížet, pokud jste je odsouhlasili již v korektuře.
Nezapomínejte při elektronické komunikaci uvádět i Vaši plnou adresu a telefon.
Skladové zboží bez potisku: 1 den - 7 pracovních dní
Skladové zboží s potiskem: 7 - 14 dní od schválení poslední korektury / zaplacení zálohy na zakázku
Zboží na objednávku s dodáním do 1 týdne bez potisku: 7 - 10 pracovních dní
Zboží na objednávku s dodáním do 1 týdne s potiskem: 3 – 4 týdny od schválení poslední korektury / zaplacení zálohy na zakázku
Zboží na objednávku s dodáním do 2 týdnů s potiskem: 4 týdny od schválení poslední korektury / zaplacení zálohy na zakázku
Po dohodě jsme schopni zkrátit požadované termíny na minimum, v závislosti na volné tiskové kapacitě jednotlivých technologií.
Příplatek za expresní vyřízení, je-li možné:
do 1 týdne + 35%, do 3 dnů + 50%, do 2 dne + 100% ke stanoveným cenám z Potvrzení objednávky
Naše infolinka je Vám k dispozici pro vaše přání či dotazy v pracovní dny mezi 9.00 – 14.00 hodinou.
Mile rádi Vám poradíme a pomůžeme s dokončením objednávky a zodpovíme Vaše dotazy, vyjdeme vstříc s požadavky na termín i dodávku. Velmi oceníme, pokud i vy se snažíte nepřetěžovat naši info linku nadbytečným telefonováním zbytečnými dotazy (Typu „tak jsem vám to poslal, tak se na to podívejte“ nebo „ mám termín na čtvrtek, ale ještě jsem to neplatil. Bude to tedy ve čtvrtek, nebo to mám nejdříve zaplatit ?“ nebo „tak já bych to asi objedal, ale ještě nevím, co tam budu chtít za potisk, ale potřebuji to mít pozítří“).
Vezměte prosím na vědomí, že na spoustu dotazů najdete odpověď také v OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH i mimo pracovní dobu naší info linky. Všechny dotazy můžete nejrychleji vyřešit prostřednictvím našeho kontaktního formuláře pro RYCHLÝ KONTAKT.